| takiris | 
			
				|  Wysłany: Czw 16:20, 26 Lip 2007    Temat postu: Śmietniki |  
				| 
 |  
				| Bardzo przydatna rzecz pozwalajaca utrzymac jakotaki porzadek. Przy serverach z ogromną mapą komenda /clean trwa niestety zbyt długo a wiec kosze sa nieodzowne
 
 
 Znajdz to w game.cpp :
 
 POD:
 
 CODEif (!thing)
 return;
 
 Item* item = dynamic_cast<Item*>(thing);
 Creature* creatureMoving = dynamic_cast<Creature*>(thing);
 Player* playerMoving = dynamic_cast<Player*>(creatureMoving);
 Player* player = dynamic_cast<Player*>(creature);
 
 Position oldPos;
 oldPos.x = from_x;
 oldPos.y = from_y;
 oldPos.z = from_z;
 
 WKLEJ TO:
 
 CODEif(toTile)
 {
 Thing *tothing = toTile->getThingByStackPos( stackPos );
 Item *toItem = dynamic_cast<Item*>( tothing );
 if( toItem && !playerMoving && !creatureMoving && toItem->getID() == 1777 )
 {
 switch( item->getID() )
 {
 //Undeleteable items
 case 1770: //Barrel
 case 1774: //Barrel
 player->sendTextMessage(MSG_SMALLINFO, "Sorry, not possible.");
 player->sendCancelWalk();
 return;
 break;
 
 default:
 removeThing( playerMoving, oldPos, item, true );
 return;
 break;
 }
 }
 }
 
 Id itemow skonfigurowane dla tibi 7.6
 
 Dla starszych wersji wystarczy zmienic id beczek i dustbin-a
 |  |